Naturalne mydło z olejem ze słodkich migdałów 100 g (wyprzedaż - data ważności: 14.04.2023r.)
towar niedostępny





Opis
Opis:
data ważności: 14.04.2023r.
Mydło wyprodukowane ręcznie tradycyjną metodą „na zimno” z olejów roślinnych: rzepakowego, oliwy z oliwek, kokosowego, rycynowego, masła kakaowego oraz z oleju ze słodkich migdałów. Oleje zawarte w mydlę sprawiają że wpływa ono niezwykle korzystnie na skórę: odżywia, wygładza, natłuszcza i zapobiega utracie wody. Olej ze słodkich migdałów działa nawilżająco oraz ujędrniająco, dodatkowo łagodzi podrażnienia i działa przeciwstarzeniowo. Dzięki tym właściwością stosowany jest w walce z rozstępami przez kobiety w ciąży oraz dobrze sprawdza się przy pielęgnacji niemowląt. Mydło jest niezwykle delikatne dla skóry, nie podrażnia jej i pozostawia ją świeżą i czystą.
Działanie:
- delikatnie myje
- natłuszcza i odżywia skórę
- ujędrnia, uelastycznia i wygładza skórę
- łagodzi podrażnienia
Zalety
- polecany dla niemowląt i kobiet w ciąży
- pomaca w walce z rozstępami
- delikatne mydło
- wyprodukowane ręcznie tradycyjną metodą „na zimno”
- produkt wegański
- produkt z wysokiej jakości składników naturalnych
- bez szkodliwych dodatków, sztucznych barwników i zapachów
Przeznaczenia:
- skóra sucha, odwodniona, wrażliwa
- dzieci/niemowlęta
- kobiety w ciąży
- na rozstępy
Sposób użycia:
Włóż kostkę pod strumień wody, namydl kilka razy w dłoniach, żeby uzyskać pianę i oczyść nią skórę całego ciała.
Mydło wymaga stosowania mydelniczki z otworami. Biały nalot na powierzchni mydła powstaje podczas wysychania i jest naturalną konsekwencją tradycyjnej technologii. Niepowtarzalność kształtu jest atutem produktu wytwarzanego ręcznie.
Skład:
INCI: Aqua, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Hydroxide, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopherol (Vitamin E).
Waga: 100 g
Opakowanie: kartonik
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.